Echipa ALCOOR-Profesionisti in administrare

Activitatea noastra se desfasoara in Municipiul Bucuresti si in localitatile riverane cu drept legal de a ne extinde in alte localitati din tara.

 

Suntem un operator economic specializat in administrarea condominiilor , respectiv a blocurilor si a altor imobile unde se regasesc cel putin trei proprietati individuale care reprezinta locuinte si/sau spatii cu alta destinatie, de exemplu diverse magazine, farmacii, cabinete medicale, alte cabinete profesionale, gradinite,dupa caz, precum si cote-parti indivize de proprietate comuna.

Suntem partenerul indicat pentru asociatia de proprietari, pentru organele asociatiei, avand expertiza, puterea de munca si echipamentele IT necesare pentru a efectua cu celeritate si siguranta lucrari de calitate inalta cu privire la administrarea tehnica a imobilului si administrarea financiar-contabila si de caserie, lucrari pe care ni le asumam in temeiul contractului de administrare, incluzand indeplinirea hotararilor asociatiei de proprietari in domeniul administrarii, exploatarii,intretinerii, repararii si mentenantei partilor de proprietate comuna ale unui condominiu, precum si clauze suplimentarea convenite cu asociatia.

Asiguram un soft personalizat asociatiei de proprietari in vederea editarii si comunicarii operative a documentatiei financiar-contabile, precum si in vederea obtinerii cu usurinta a rapoartelor si a situatiilor cu caracter financiar- contabil, dar si a altor acte solicitate de organele asociatiei sau de membrii acesteia, potrivit legii.
Stabilim relatiile profesionale pe baza de mandat cu banca comerciala, primaria de sector, camera de munca, administratia fianciara, furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii.

In intreaga noastra activitate urmarim efectuarea unor lucrari de administrare de cel mai bun nivel, pastrand legatura continua cu asociatia de proprietari, cu organele asociatiei, cautam sa reducem la minimum cheltuielile asociatiei in conditii de calitate superioare cu privire la contractele incheiate in scopul satisfacerii necesitatilor de intretinere si mentinere a imobilului, de inlaturare a oricaror probeme aparute la partile comune de proprietate individuala; punem la dispozitia membrilor asociatiei formulare tipizate, alte tipuri de documente solicitate in colaborarea reglementata dintre administrator si asociatie ; prin utilizarea avizierului punem la dispozitia proprietarilor noutatile in domeniul legislativ de interes, pentru o buna si corecta informare.